It can be inferred from the second paragraph that advertisers must ___________.
C. place several ads in newspapers and magazines
Đáp án B
Kiến thức: Đọc hiểu
Giải thích:
Có thể suy ra từ đoạn thứ hai rằng các nhà quảng cáo phải
A. nhắm thông điệp của họ vào người nội trợ và những người chuyên nghiệp
B. biết về những người sẽ mua sản phẩm
C. đặt một số quảng cáo trên báo và tạp chí
D. khuyến khích mọi người dùng thử sản phẩm mới
Thông tin: Advertising relies on the techniques of market research to identify potential users of a product. Are they homemakers or professional people? Are they young or old? Are they city dwellers or country dwellers?
Tạm dịch: Quảng cáo dựa vào các kỹ thuật nghiên cứu thị trường để xác định những người dùng tiềm năng của một sản phẩm. Họ là những người nội trợ hay những người chuyên nghiệp? Họ trẻ hay già? Họ là những người sống ở thành phố hay những người sống ở vùng quê?
Chọn B
Gói VIP thi online tại VietJack (chỉ 400k/1 năm học), luyện tập gần 1 triệu câu hỏi có đáp án chi tiết
The word “upholding” in paragraph 4 is closest in meaning to _______.
The word “fragmented” in the fourth paragraph is closest in meaning to ___________.
The word "worked” in the third paragraph is closest in meaning to ____.
The curriculum vitae has become such an important document because ____.
The word “disseminating” in paragraph 4 is closest in meaning to _______.
The word “inadvertently” in paragraph 4 is closest in meaning to _______.
What does the writer say about information technology in paragraph 3?
The phrase “agog about” in paragraph 2 can be best replaced by _____.
According to paragraph 3, why is television described as “amateurs playing at home movies”?
The new type of advertisement, which is appearing in newspaper columns, ____.
The writer says her children “inhabit media… as fish inhabit a pond” to show that _______.