Thứ năm, 28/11/2024
IMG-LOGO

Câu hỏi:

23/07/2024 43

Which of the following can be inferred from the passage?

A. The career ladder is hard to climb, especially with a manual underpaid job.

B. A business’s efforts can so easily be ruined by bad social statuses of its employees.

C. Employee loyalty and commitment influence the image of the company in the eye of its business partners.

D. Employee satisfaction raises productivity and betters service, thus customer satisfaction and loyalty.

Đáp án chính xác
 Xem lời giải

Trả lời:

verified Giải bởi Vietjack

Đáp án D

Điều nào sau đây có thể được suy ra từ đoạn văn?
A. Nấc thang nghề nghiệp rất khó để leo lên, đặc biệt là với một công việc được trả lương thủ công
B. Những nỗ lực của một doanh nghiệp có thể dễ dàng bị hủy hoại bởi địa vị xã hội xấu của nhân viên
C. Lòng trung thành và cam kết của nhân viên ảnh hưởng đến hình ảnh của công ty trong mắt công ty đối tác kinh doanh
D. Sự hài lòng của nhân viên làm tăng năng suất và dịch vụ, vì vậy ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng và lòng trung thành
Căn cứ vào thông tin đoạn đầu:
There’s a direct link between employee satisfaction and customer satisfaction. Employees are the driving factor behind customer satisfaction. Employee interactions set the tone for a positive or negative customer experience.

(Có một liên kết trực tiếp giữa sự hài lòng của nhân viên và sự hài lòng của khách hàng. Nhân viên là yếu tố thúc đẩy sự hài lòng của khách hàng. Tương tác của nhân viên tạo cho trải nghiệm khách hàng là tiêu cực hoặc tích cực.)

Câu trả lời này có hữu ích không?

0

Gói VIP thi online tại VietJack (chỉ 400k/1 năm học), luyện tập gần 1 triệu câu hỏi có đáp án chi tiết

ĐĂNG KÝ VIP

CÂU HỎI HOT CÙNG CHỦ ĐỀ

Câu 1:

What does Joseph A. Allen suggest employees do to quickly regain mental stamina?

Xem đáp án » 11/04/2024 78

Câu 2:

In which case should managers only send e-mails to their employees?

Xem đáp án » 11/04/2024 78

Câu 3:

Which best serves as the title for the passage?

Xem đáp án » 11/04/2024 71

Câu 4:

Which of the following is NOT TRUE, according to paragraph 2?

Xem đáp án » 11/04/2024 69

Câu 5:

What can be inferred from the passage?

Xem đáp án » 11/04/2024 61

Câu 6:

The word “bounce back” in paragraph 4 can be best replaced by ___________.

Xem đáp án » 11/04/2024 60

Câu 7:

According to paragraph 4, what is NOT mentioned as the advisable action for the governing body?

Xem đáp án » 11/04/2024 58

Câu 8:

According to paragraph 1, what is most suitable generalisation for the relationship between worker satisfaction and client satisfaction?

Xem đáp án » 11/04/2024 51

Câu 9:

Which of the following best serves as a title for the passage?

Xem đáp án » 11/04/2024 49

Câu 10:

The word “this” in paragraph 2 refers to __________ .

Xem đáp án » 11/04/2024 48

Câu 11:

The word “repercussions” in paragraph 1 can be replaced by _______.

Xem đáp án » 11/04/2024 47

Câu 12:

The word “marked” in paragraph 1 is closest in meaning to _______.

Xem đáp án » 11/04/2024 44

Câu 13:

The word “consecutive” in paragraph 2 mostly means ____________.

Xem đáp án » 11/04/2024 42

Câu 14:

According to the passage, which of the following is NOT true about jobs in the future?

Xem đáp án » 11/04/2024 40

Câu 15:

The word “their” in paragraph 4 refers to _____.

Xem đáp án » 11/04/2024 40