In which case should managers only send e-mails to their employees?
B. When no urgent information needs to be communicated.
Đáp án B
Trong trường hợp nào các nhà quản lý chỉ nên gửi e-mail cho nhân viên của họ?
A. Khi một cuộc họp quá tốn kém để tổ chức.
B. Khi không có thông tin khẩn cấp cần được truyền đạt.
C. Khi nhân viên của họ quá mệt mỏi để tham gia các cuộc họp.
D. Khi một cuộc họp là cần thiết nhưng quá tốn thời gian.
Căn cứ vào thông tin sau trong đoạn văn:
If all that’s on the agenda is a quickly catch-up, or some non-urgent information sharing, it may better for managers to send an e-mail to his or her subordinates instead.
(Nếu tất cả những gì trong đề tài thảo luận nhanh chóng được bắt kịp hoặc một số thông tin chia sẻ không khẩn cấp, thì tốt hơn là các nhà quản lý nên gửi e-mail cho cấp dưới của mình.)
Gói VIP thi online tại VietJack (chỉ 400k/1 năm học), luyện tập gần 1 triệu câu hỏi có đáp án chi tiết
What does Joseph A. Allen suggest employees do to quickly regain mental stamina?
The word “bounce back” in paragraph 4 can be best replaced by ___________.
According to paragraph 4, what is NOT mentioned as the advisable action for the governing body?
According to paragraph 1, what is most suitable generalisation for the relationship between worker satisfaction and client satisfaction?
The word “repercussions” in paragraph 1 can be replaced by _______.
The word “marked” in paragraph 1 is closest in meaning to _______.
According to the passage, which of the following is NOT true about jobs in the future?