The passage mainly discuss ________.
B. The importance of job satisfaction in today’s workplace.
Đáp án D
Đoạn văn chủ yếu thảo luận về .
A. Mối liên hệ giữa lương và sự hài lòng trong công việc
B. Tầm quan trọng của sự hài lòng trong công việc tại nơi làm việc ngày hôm nay
C. Sự hài lòng trong công việc trong hành vi tổ chức
D. Sự hài lòng của nhân viên ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng như thế nào
Căn cứ vào thông tin đoạn đầu:
There’s a direct link between employee satisfaction and customer satisfaction. Employees are the driving factor behind customer satisfaction. Employee interactions set the tone for a positive or negative customer experience.
(Có một liên kết trực tiếp giữa sự hài lòng của nhân viên và sự hài lòng của khách hàng. Nhân viên là yếu tố thúc đẩy sự hài lòng của khách hàng. Tương tác của nhân viên tạo cho trải nghiệm khách hàng là tiêu cực hoặc tích cực.)
Như vậy, đoạn văn đang đề cập đến việc sự hài lòng của nhân viên ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng như thế nào
Gói VIP thi online tại VietJack (chỉ 400k/1 năm học), luyện tập gần 1 triệu câu hỏi có đáp án chi tiết
What does Joseph A. Allen suggest employees do to quickly regain mental stamina?
In which case should managers only send e-mails to their employees?
The word “bounce back” in paragraph 4 can be best replaced by ___________.
According to paragraph 4, what is NOT mentioned as the advisable action for the governing body?
According to paragraph 1, what is most suitable generalisation for the relationship between worker satisfaction and client satisfaction?
The word “repercussions” in paragraph 1 can be replaced by _______.
The word “marked” in paragraph 1 is closest in meaning to _______.
According to the passage, which of the following is NOT true about jobs in the future?