According to paragraph 3, what are the employees NOT advised to do for better working experience?
Đáp án B
Theo đoạn 3, nhân viên không nên làm gì cho kinh nghiệm làm việc tốt hơn?
A. Họ nên có cuộc nói chuyện ngắn với cấp trên để biết hiệu suất làm việc của chính họ
B. Họ nên được phép có một mối quan hệ thân thiện và cảm động với các bậc tiền bối của họ
C. Họ nên được đào tạo để làm việc không chỉ chuyên nghiệp mà còn tiến bộ và sáng tạo
D. Họ nên được khuyến khích tham khảo ý kiến của người quản lý của họ về bất kỳ vấn đề nào
Căn cứ vào thông tin đoạn ba:
Employees should be equipped with the skills they need to excel at their jobs and have opportunities to continue to learn and develop. They should be able to check in and touch base with their managers to keep track of their progress and discuss any questions or concerns as they arise.
(Nhân viên cần được trang bị những kỹ năng, họ cần có để nổi trội trong công việc của mình và có cơ hội tiếp tục học hỏi và phát triển. Họ nên có thể kiểm tra và liên lạc với các người quản lý của mình để theo dõi tiến trình của họ và thảo luận bất kỳ câu hỏi nào hoặc mối quan tâm khi chúng phát sinh.)
Gói VIP thi online tại VietJack (chỉ 400k/1 năm học), luyện tập gần 1 triệu câu hỏi có đáp án chi tiết
What does Joseph A. Allen suggest employees do to quickly regain mental stamina?
In which case should managers only send e-mails to their employees?
The word “bounce back” in paragraph 4 can be best replaced by ___________.
According to paragraph 4, what is NOT mentioned as the advisable action for the governing body?
According to paragraph 1, what is most suitable generalisation for the relationship between worker satisfaction and client satisfaction?
The word “repercussions” in paragraph 1 can be replaced by _______.
The word “marked” in paragraph 1 is closest in meaning to _______.
According to the passage, which of the following is NOT true about jobs in the future?